klinkie Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 nog ff gekeken,kaart weer in de box geduwd. maar staat nog steeds op 31-12 2007 zou het komen dat ie naast de box ligt de hele tijd ? dat zeg ik ..............linux
Satfreakholl Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 sinds een uurtje beide nieuwe kaarten op zwart datum wel op 0000 MANAGMENT : 2009-07-01 006a CANALDIGITAAL : 2009-07-01
JaxcC Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Origineel bericht van: Satfreakholl sinds een uurtje beide nieuwe kaarten op zwart datum wel op 0000 MANAGMENT : 2009-07-01 006a CANALDIGITAAL : 2009-07-01 Hier ook ????? Alles zwart
Tonskidutch Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 25 maart 2009 is de huidige datum morgen en of overmorgen moet je opnieuw kijken op je kalender indien je beeld op zwart gaat is er echt wel iets anders aan de hand 1) CDS is kaartgroepen aan het testen a) wegens wetenschappelijk statistisch onderzoek wegens de lucratieve activatie kosten (vette winst per heractivatie) die in rekening gebracht worden 2) kaartwissel en dus serialnummers zijn niet correct bekend of geadresseerd bij CDS (je bent slonzig geweest met verhuizingen) 3) er is een concreet nieuw mechanisme in mediaguard 3 dat niet compatibel is met je receiver en/of ci OF je softcam/emu ( en dus vermoedelijk bedoeld als restrictief beleid tov ilegale activiteiten zoals CS) Hier heb ik beeld op mijn receivers en sta elke maand weer op een andere DATUM wie zal een helder antwoord kunnen geven, waarom plots jouw kaart datum en of dus geopend beeld op het pakket of niet door onzer toedoen of door het toedoen van CDS wordt veroorzaakt? cheers True North Rebekka Bakken
DeBeek Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Lees AUB het Canal Digitaal topic eens door... Er staan al tig duizend posting hierover..
devisser Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Mijn Kaarten waren gisteren ook op zwart, namelijk de 3 weken waren om , en de kaarten moesten voor de eerste keer worden upgedate. Na het updaten (telefonich 0900 9323 ) , toen deden ze het weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen