Newbie Geplaatst: 2 juni 2007 Geplaatst: 2 juni 2007 Ik zoek voor een kennis (een trucker) gedetailleerde navigatiesoftware van heel europa voor op een laptop (draait windows vista), zover ik weet draaien route66 en tomtom niet op een laptop. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag, bvk navigatie die gekoppeld kan worden aan gps maar ook info over route software zonder gps is welkom. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Alventali Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Volgens mij moet dat mogelijk zijn met microsoft autoroute.( hier zit in iedergaval een tool bij om de gps ontvanger te kunnen configureren.) En ook met route 66 voor de pc. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een oud collega van me heeft het werkend gehad op die mannier. Vraag me niet hoe en wat want dat weet ik niet. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Of Easy Travel Pro. Ik weet alleen niet of dat nog bestaat :S
Newbie Geplaatst: 3 juni 2007 Auteur Geplaatst: 3 juni 2007 Easy Travel pro lijkt me een goed pakket, wordt gemaakt door falk die de meeste papieren kaarten ed ook uitbrengt. Echter weet je zo of deze ondersteuning heeft voor gps om bijvoorbeel de huidige locatie te bepalen. Ik kan dat niet uitmaken van de website van easy travel. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
+avatar+ Geplaatst: 3 juni 2007 Geplaatst: 3 juni 2007 Citaat: GPS Koppeling (Alleen bij DVD-versie) Zoals u van Falkplan-Andes gewend bent is het ook in deze versie van Easy Travel mogelijk om een eigen GPS ontvanger te gebruiken. Sluit uw ontvanger aan op uw laptop en uw positie wordt getoond op de kaart. Op deze manier kunt u niet meer verdwalen.