Ga naar inhoud


Signaal Kwaliteit


rkolbrink

Aanbevolen berichten

31-05-2007

 

Ontvangen met buiten antenne á 10 mtr hoor uitgericht richting lingen

 

lokatie ontvangst hengelo,

 

ned 1,2,3, mast markelo,zwolle

alle comercele zenders rtl4 enzz

 

duitsland

 

rtl

vox

kika

super rtl

cnn

eurosport

sat 1

sat 3

wdr

ndr

zdf

tera nova

pro sieben

phoenix

hr fernsehen

arte

das erste

n24

kanaal 1

 

enzz

 

totaal had ik die nacht 69 zenders

 

vandaag 01-06-2007 maar 49

post-35919-1318259241,4146_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi lijstje zenders, ik ontvang ook een aantal duitse zenders maar krijg helaas geen beeld ?. Ik denk dat mijn KPN Topfield ontvanger alleen maar het KPN pakket door laat. Wat is jou ervaring ?.

De mee geleverde binnen antenne werkt goed, ik had meer van mijn oude hark tv antenne verwacht.vert.draaibaar met uhf versterker en uitgeschakelde 5volt is de ontvangst van de duitse kanalen niet beter dan de binnen antenne ?. (ze hangen bijde op zolder onder de nok van het huis).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit zelf een eindje nederland in en heb die nacht de zenders ook mee gekregen en zelfs smorgens vroeg waren de condities nog goed.

En ik heb de samsung ontvanger vvan kpn en die geeft wel beeld.

De topfield zal ook wel de duitsers weergeven je ontvangst zal nog wel niet optimaal zijn en dan heb je soms helemaal niks nee.

Ik zit zelf nog op een 32 elements richtantenne te wachten kijken of we wat meer binnen krijgen.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de orginele samsung van kpn en de topfield cot3000 op beide kan ik de duitsers zeer goed ontvangen heb bij de duitse media markt een buiten antenne gekocht en deze aan een mast á 10 mtr hoog hij staat nu richting lingen ga hem richting munster zeten dan pak ik de gehele 90'' graden hoek van wesel tm lingen op de kaart en waarschijnelijk 2 mtr hoger dan hoop ik dat de kwaliteit beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies waar u zit maar met de kpn samsung tuner kunt u gewoon alles ontvangen ik dacht ook eerst dat kpn dit had geblokt echter is dit niet zo.

 

Ik moet wel regelmatig de tuner opnieuw instalatie uitvoeren dit geeft ie steeds weer waarom weet ik niet? bij u ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nebur

Citaat:
Ik denk dat mijn KPN Topfield ontvanger alleen maar het KPN pakket door laat.

Klopt, de kpn topfield ontvanger is gelockt voor "vreemde" providers, er wordt met smart uitgekeken naar een unlock software update voor deze ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Woon net boven zwolle bij Kampen.

En wat de installatie betreft geeft ie bij mij geen extra meldingen.

Gr. Herman
TV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plus
Antenne: multytenne Technisat digital ++  Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5
============================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...