Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

OK, klasse, het werkt! Hardstikke bedankt voor jullie hulp. Ik denk dat je voor elke zender of transponder de CCcam moet vastleggen, of niet? In ieder geval werkt het net zoals mijn DB7020!

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Blauwe knop en dan gele ===> ALL, dat is op de DM ook.

Geplaatst:

hoi

ik wil terug van enigma naar relook image maar weet iemand hoe

want het lukt mijn niet via usb

Edwin

Geplaatst:

Hoe ging het ook weer, met de knop achterop aanzetten, en tegelijk het pijltje naar rechts op de reciever vasthouden, dan kun je kiezen uit de verschillende ontvangers en moet je 400s selecteren, ok drukken vervolgens kun je normaal flashen.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Geplaatst:

Ja je moet flashen zoals beschreven maar eerst de u_boot er terug op anders lukt het niet, zie bijlage.

Geplaatst:

Heb hem nu 2 dagen draaiend en ben er tevreden over. Zelfs Moeder de Vrouw kan er mee overweg. Ik zal hem voorlopig er op laten.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben mijn 2e Relook 400 aan het flashen (de 1e was prima gelukt)en dit keer PANIEK, het gaat niet goed. Het flashen verloopt prima echter bij de herstart krijg ik de volgende mededeling: "Fatal error. Couldn't load RC mapping file for DM7000". En ik krijg hem daar niet meer uit! Ook niet met een harde start.Kan iemand mij helpen en zeggen wat ik zou moeten doen. Bij voorbaat dank.

Geplaatst:

@basdemotor

Opnieuw flashen geprobeerd ?

powerknop voorkant ingedrukt houden en relook aanzetten....opnieuw download aanzetten....het lijkt er nl veel op dat je afstndbedienings bestandje niet goed is.

@all

Je kunt nu ook de laatste versie (als je de ab ipbox image gebruikt)downloaden via

menu....instellingen.....expert instellingen........software....online update.........laatste versie is van 21 juni (gisteravond gedaan).....

alle instellingen blijven er in staan, maar er zijn wat problemen met aansturing hdd opgelost.

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Geplaatst:

Ik denk dat je gelijk hebt dat het zit in het bestand van de afstandbediening.Ik heb inmiddels zoals je voorstelt 2 maal een flash uitgevoerd maar dezelfde mededeling komt op het scherm: "Fatal error. Couldn't load RC mapping file for DM7000". En ik krijg hem daar niet meer uit! En ik kom niet in het menu. Wat nu!

Geplaatst:

Zeg jongens, moeten wij dat nu elke dag herhalen van de juiste decoder te kiezen bij het opstarten met het pijltje naar rechts terwijl je het opzet?

Eens gedacht aan een read me te lezen of een search te doen op dit of henk board?

Geplaatst:
Citaat:
Zeg jongens, moeten wij dat nu elke dag herhalen van de juiste decoder te kiezen bij het opstarten met het pijltje naar rechts terwijl je het opzet?
Eens gedacht aan een read me te lezen of een search te doen op dit of henk board?

@Pipeline,

als je zo vriendelijk zou willen zijn om die readme hier te posten zullen velen je dankbaar(de) zijn dan te vertellen om een readme te lezen.
Als je de ABCOM Enigma image download en uitpakt staat daar geen readme bij met de uitleg om de box uit te schakelen, rechter pijltoets op receiver en de juiste setting te selecteren

dit is zeer slecht aangegeven op ALLE forums hoe je moet omschakelen en welke setting te gebruiken bij een Enigma of een DGS image en dat ligt niet aan de forums maar aan de deelnemers op een forum.

De Sticky waar Elpelusa het over heeft betreft niet deze topic volgens mij maar een sticky hoe de juiste image te installeren en de juiste settings op de relook hiervoor te selecteren...en deze sticky had er al lang moeten zijn mijns inziens

dit vind ik hier verder over op denktenk forum en als het fout is hoor ik het graag.

Install Enigma Relook 400S

when u start up the box u have to push the button on the box with the arrow facing right and keep it pressed untill u se something like M 1 or M 2 when u see that then just keep pushing the right arrow untill u see M 40.
after that u push the ok button on the box and it will save that setting.

then restart box hold powerkey and install the image

gegroet
Shot

Niet katten maar lekker satten
------------------------------
VU+ SOLO

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen