MySat Geplaatst: 4 juni 2007 Geplaatst: 4 juni 2007 Ik heb op dit moment Firmware Version: v4.71.1, Hyperwrt 2.1b1 + Thibor15c draaien op deze linksys. Daarachter hangt een Spa3000. Probleem: Ondanks Qos (op MAC adres aangegeven), kan ik echt niet bellen* (gebeld worden) als mijn netwerk bezig is met down/uploaden zoals bijv een attachment in een email. (*De upload kwaliteit voor de SPA3000 wordt zo afgeknepen dat de andere kant me niet meer verstaat) Moet ik nu echt naar een ander merk router of heb ik bijv de verkeerde firmware/settings. 4Mb down/640kb up. Ik hoor graag jullie oplossing Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
MySat Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Geplaatst: 8 juni 2007 Heb mijn ADSL modem net vervangen en daar zit Qos op. Situatie is dusdanig veranderd, dat dit draadje op slot mag Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Aanbevolen berichten