Gast Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 Hoi, Omdat ik uiteindelijk 4 tuners in een MythTV doos wil stoppen.... Heeft iemand ervaringen met z.n. "4-in-1" coaxkabel? Werkt dat een beetje? Iemand enig idee hoe de kwaliteit zich verhoudt tot de bekende Hirschmann KOKA 799 digital waar m'n huis nu mee volligt? Alvast bedankt, Rick
woonboot Geplaatst: 5 juni 2007 Geplaatst: 5 juni 2007 Ik heb 50 meter 4 in 1 coax tussen de schotel en de receivers. Ik merk geen kwaliteitsverschil met normale coax. groet, Jan
Propaan Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb 10 meter liggen tussen mijn schotel en het distributiepunt in mijn huis. Geen problemen, prima signaal. Overigens kun je de karakteristieken van de kabel bekijken of opvragen via de website van de fabrikant. Kun je het kwantitatief vergelijken met je Koka kabels... DM8000HD~OpenPLi®~Henksat~Archsat DJ85EM~3x Smart Titanium Quad~Alps Quad~4x SatConn 4x1 DiSEqC 2.0~13/19,2/23,5/28,2
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Ik heb begrepen dat Hirschmann onderdeel is van Triax. Ik weet alleen niet of die Triax 4in1 kabel het zelfde is als Hirschmann maar hij is zeker goed te noemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen