Ga naar inhoud

Pluspakket TVV: 17 nieuwe zenders voor 4.95 euro extra

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
een video on demand aanbod zou mss de oplossing kunnen bieden?

kies je zelf welke films of series je echt wil zien... op filmzenders krijg je toch ook maar maandelijks één of twee films die je echt wil zien en die ze dan 30 keer herhalen.

hun huidige promo voor nieuwe klanten is de perfecte oplossing: dvdpost. Ze zouden een permanent aanbod kunnen uitwerken ism dvdpost. BVB tvv filmpakket €4,95 te betallen aan tvv bovenop je normale abbo = 2 filmshuren bij dvdpost (of kloon van dvdpost op de tvv website)

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

zou inderdaad ook een oplossing zijn, al vind ik dvdpost ook maar iets loos. Dan ga ik liever gewoon naar de videotheek om de hoek. Wat nut heeft het om die film een week in je bezit te hebben. Je kijkt hem toch maar één keer.

Langs de andere kant is er na de samenwerking met kinepolis, mss ook een kans dat kinepolis tv in het hd pakket zal komen.

Geplaatst:

kineopolis tv kan je toch ook bezwaarlijk een volwaardige filmzender noemen.

overzicht voor de komende 2 dagen:

Basic (VS) 2003

Shock to the System (VS) 1990

Spook Who sat by the Door (VS) 1973

Heaven Sent (VS) 1994

In the Company of Men (VS) 1997

Marilyn Hotchkiss (VS) 2005

Sylvia (GB) 2003

Dit soort films is ook dagelijks op ka2, vt4 en vijftv te bekijken. En de prijs voor kinepolis tv is wel belachelijk hoog als je bekijkt watvoor oude crap ze zoal uitzenden.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:
Citaat:
dus voor de mensen die de CDS en TVV kaart combineren is er eigenlijk geen meerwaarde... Er zijn dus eigenlijk GEEN NIEUWE zenders. Maar dit was ook te verwachten.

Maar daar mogen ze ook geen rekening mee houden aangezien je beide kaarten niet mag combineren (behalve in een bapaald dorp waar je wettelijk zowel TVV and CDS kan krijgen dacht ik).
Geplaatst:

en die kleine groep die met beide kaarten kijkt, gaat volgens mij ook niet het al dan niet slagen van dit pakket gaan bepalen....

Geplaatst:

Gaat Jetix (hier samen met Veronica) dan om 18u dicht, of krijgen zij er ook Veronica bij?

Hetzelfde als bij Nickelodeon NL: krijgen ze in België ook Comedy Central erbij, of niet?

Geplaatst:

Mij lijkt het plus pakket interessant. Ik heb nog jonge kinderen...

Vanaf wanneer is dit beschikbaar?

If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else...

Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger

Geplaatst:

De discussie kan verder worden gezet in het TVV forum.

Daar loopt al een draadtje over dit onderwerp.

>>Klik<<

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.