arupam Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Hallo, Ik ben op zoek naar satellieten en waar ze te vinden die interessante free to air kanalen bevatten. Zoiets als Astra2 zeg maar, wat documentaires, films, sport e.d. Wel moeten ze engelstalig zijn qua audio. Ik heb websites gevonden met kanaallijsten erop maar de namen van de kanalen zegt vaak niet zoveel en om nu tig satellieten te gaan selecteren en alle kanalen door te gaan ploegen lijkt me overbodig, er zijn hier vast mensen die wel ongeveer weten welke satellieten interessant voor me zouden kunnen zijn hoop ik? alvast hartelijk bedankt! Arupam
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Wat voor de één interessant is hoeft dat voor de ander niet te zijn. Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld dat er naast 13, 19 en 28 Oost niet zo heel veel interessants te vinden is. Ik heb een tijdje een rotor gebruikt maar ik was er snel op uitgekeken en heb inmiddels weer een vaste opstelling.
Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Je zou eens kunnen kijken op deze site. Hier kun je zoeken naar het aanbod via de diverse satellieten. Via de zoekmodus kun je bij codering clear kiezen, dan krijg je de fta-zenders. Oeps soms is lezen moeilijk, sorry.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen