Ga naar inhoud


[500s] is het mogelijk de dream remote te benaderen?


salem999

Aanbevolen berichten


Citaat:
Citaat:
upload snelheid van mij is +- 760kbit/s ,, van ons buren denk ik het zelfde..


En dat is veel te weinig: Je hebt minstens 5000 kbit/s nodig. Daar wringt de schoen.

Met vriendelijke groet, paardengek


dat is de upload maar de downlaod is bij mij is 5mbit/s dus 530 kilo byte/s en van ons buren 1,5 mbit dus 185 kilo byte/s... ik zal by andere vriend die heeft snellere download speed proberen.

bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet dan VLC player installeren met de optie activeX plugin aan. Dus zou kunnen werken maar ik weet niet hoe hoog jou upload is. Je zult minimaal 3 MB upload moeten hebben wil je vanaf buiten je huis kunnen kijken...

 

Binnen je thuis lokatie moet het wel werken maar remote ik denk het niet ..... ADSL heeft niet zo'n hoge upload..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Upload: Internet verkeer van jouw huis ( lees pc, die je thuis staan hebt ) naar een bepaalde internet site c.q. extern IP-nummer.

 

Download: Internet verkeer van een bepaalde internet site c.q. extern IP nummer naar jouw huis ( lees pc, die je thuis staan hebt ).

De upload is atijd behoorlijk kleiner dan de downloadsnelheid.

 

Je wilt videostreamen van jouw pc ( thuis ) naar een andere extern IP nummer, dus je eigen upload snelheid moet voldoende zijn. Maar ook de download snelheid van de pc, waarop je videostream binnen krijgt, moet voldoende zijn.

 

Dus je moet zelf een internet abonnement hebben met een uplaod van minstens 5000 kb/s. Deze abonnementen zijn er niet, of zijn onbetaalbaar..

Maar ook de downloadsnelheid van de pc, waarop je de videostream binnen wil hebben zal een downloadsnelheid van 5000 kb/s moeten hebben.

 

Wat wel mogelijk moet zijn, ben er zelf nooit mee bezig geweest, dat je de videostream van de dreambox via een linux server sterk verkleind en dan pas upload. Ergens op sat4all moet zo'n treath staan.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...