Gast Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Vanaf dinsdag 12 juni is de omgeving van Münster ook over op digitale ethertelevisie. In deze regio aan onze grens zenden de ARD en het ZDF in DVB-T uit, en de analoge zenders zijn uit de lucht. (Bron: de site van een Duits tijdschrift op het gebied van digitale TV). Dat biedt mogelijkheden voor de ontvangst van Duitse TVB-T voor mensen in bijvoorbeeld Twente en het oosten van Overijssel. We zullen zien of er dan goede ontvangst mogelijk is.
rkolbrink Geplaatst: 6 juni 2007 Geplaatst: 6 juni 2007 Gisteren was er een test uitzending vanuit munster wdr munster toen ontvangen wel goed berijk in hengelo
Kaisho Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 WDR Munster is al een tijd in de lucht, via handmatig zoeken kun je bv ook de commercieele stations ontvangen in twente, althans hier in oldenzaal.
Gast Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Voor zover ik het heb gelezen bij het Duitse digi-TV-tijdschrift op de site, komen in het Münserland alleen de paketten van de ARD en het ZDF. Die commerciëlen komen dan denk ik uit het noorden van Nordrhein-Westfalen, van een zender buiten het gebied van Münster.
ritselaar Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Kijk, als hier nu een zender tussen gezeten had met kanaal 42, dan had ik gesnapt dat Arnhem uitgeschakeld is, gezien reikwijdte Münster. Maar nergens hier in de regio is een probleem/conflict met kanaal 42 waar anderen op uitzenden. Frits VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket
John77 Geplaatst: 12 juni 2007 Geplaatst: 12 juni 2007 Vandaag 12 juni Münster on-air. http://nrw.ueberallfernsehen.de/fileadmi..._12.06.2007.pdf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen