Cowilf Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Dag, Ik denk erover een TF 7700 aan te schaffen. Op het net vind je verschillende prijzen. Kan ik die goedkope aanbieders wel vertrouwen? Ik las ergens dat je moet opletten voor parallelimport. Is dat zo? Of kan je dat achteraf softwaremaatig aanpassen? Bedankt. Cowilf
Lunny Geplaatst: 7 juni 2007 Geplaatst: 7 juni 2007 Ligt eraan, de een geeft wel goede service de ander niet. Dat heeft niets met paralelimport te maken, een zaak die ze aanbied en die hem via parallele import heeft gekregen kan ook gewoon goede service en garantie verlenen.
Gast Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Informeer wel even wat voor versie je krijgt. Ik heb er zelf één met een poolse ID (23322) en in duitsland zijn er ook diverse poolse versies in omloop. Geen probleem, maar je moet wel even weten dat je voor een update van de firmware een andere versie moet pakken of de bestaande firmware met VegaPack moet behandelen.
Cowilf Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Geplaatst: 11 juni 2007 Bedankt. Als ik het goed heb begrepen kan ik nu op het net op zoek naar de goedkoopste aanbieding. Met wat ik denk te sparen kan ik nog een extra cam enzo plaatsen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen