Ga naar inhoud


Hoe software voor chinese characters op een HP4300 zetten?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een pocket pc van hp, type HP4300.

Hij is afkomstig van de NS, maar alle medewerkers hebben nu een nieuwer model gekregen, en de oude mocht men voor zichzelf houden.

NS heeft er de NS gerelateerde software afgehaald, er staat nu alleen pocket windows op.

Ik weet alleen niet welke versie, maar ik wil deze HP4300 gaan gebruiken voor een talencursus chinees (mandarijn).

Er bestaat software voor, maar ik weet niet wat ik moet doen om het op de pocket pc te zetten.

Ik heb er een ActiveSync software op kunnen zetten, zodat ik hem via de usb met de pc kan verbinden.

Er moet toch een mogelijkheid zijn om chinese characters in te voeren met pinyin (geromaniseerde invoermethode)?

Wie heeft er een idee?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik volg je niet helemaal. ActiveSync heb je op je PC gezet. De PocketPC bevat zelf al ActiveSync. Nu kan je via je PC software op de PPC installeren. De door jou genoemde invoermethode zal door de software geleverd moeten worden.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...