YUGI Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 is het mogelijk om met een 70 cm schotel 28.2 oost te ontvangen om BBC te kunnen ontvangen.de lnb moet naast de lnb van de astra komen door dmv een zelf geknutseld beugeltje.een wat zijn dan de instellingen op de philips decoder.het is een DSX7071.met alternative firmware van leks volgens mij.het is voor mij schoon ouders.foto van de schotel in de bijlage. gr
Hellum Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 ja dat is mogelijk met een Diseqc switch, ik weet de instellingen van philips niet, heb zelf een strong MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 Citaat: wat zijn dan de instellingen op de philips decoder Voor de signaalsterkte in het "Antenne configuratie" menu: Satelliet: Astra2D (28.2) (Aansturing: DiSEqC A,B,C of D) Band: KU Frequentie: 10773 MHz (BBC) LNB L.O. : 9750 Polarisatie: Horizontaal Tone 22 KHz: Nee Symborate: 22000 FEC.: 5/6 (Communicatie: DiSEqc 1.0 switch)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen