D.Quijote Geplaatst: 8 juni 2007 Geplaatst: 8 juni 2007 In spanje hebben we een Nederlands talig tijdschtift (Temperament) waar ingegaan wordt over de vragen van sat4all aan CDS. Ik heb even dit artikel gescand en als bijlage bijgevoegd. Salu2, D.Quijote 1375969-temperament.zip M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
athloni Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Triax 64cm schotel - DUO LNB60 - Inverto Scena5 en Inverto Scena5M ontvanger - Panasonic TH-42PV70 Plasma TV
Miauw Geplaatst: 10 juni 2007 Geplaatst: 10 juni 2007 Het niet goed functioneren van de goedgekeurde cam is bij mij begonnen sinds de nieuwe software update, dus dat probleem is NIET opgelost!!! Ik heb regelmatig problemen bij het overschakelen tussen Nederland 3 en RTL4, maar ook tussen SBS6 en RTL7. Soms zijn die problemen ook aanwezig als ik van buitenlandse FTA zenders naar CD gecodeerde zenders overschakel. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Mister HaCk Geplaatst: 10 juni 2007 Geplaatst: 10 juni 2007 Da\t ligt niet aan de cam, maar aan de ontvanger. Natuurlijk moet zowel de decoder als ook de cam 100% het common interface protocoll aan kunnen. Als daar aan 1 kant problemen zijn, bijvoorbeeld aan de kant van de decoder, dan moet de frabikant hiervoor zorg dragen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen