Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

Ik heb een video en dvd ineen,met 6 boxen.

Het probleem is dat er maar 2 boxen het doen.

Ik dacht eerst dat de aansluitingen niet goed waren.

Box A en B doen het wel en C,D,E en F niet.

Als ik box C,D,E en F op aansluiting van A of B aansluit dan doen die boxen het wel.

wie weet waar het aanligt?

mvg

Geplaatst:

Niet ieder systeem kan dat op de afstands bediening, de mijne wel maar dat is alleen een quick setup waarbij ik dan wel 5.1 kan kiezen om alle speakers te activeren. Bij een hoop systemen kun je op de front op een setup knopje drukken en zo de boel instellen op 5.1, en anders pak je de handleiding er even bij waar dit ongetwijfeld ook in staat. bij mij doen er ook maar 2 speakers geluid geven hoor als ik de boel op 2.1 heb, enkel links en rechts hoor ik dan. bij 3.1 komt de center speaker erbij, bij 4.1 de rear speakers en bij 5.1 gaat ook de subwoofer aan in de quick setup.

Geplaatst:

Omdat je dit gewoon in kunt stellen is er waarschijnlijk een knop ingedrukt waardoor je nu enkel nog 2.1 hoort hier ook vaak zat gebeurd met schoonmaken, je weet wel je kasten afstoffen overal overheen met een doekje en dan perongeluk een knopje indrukken. Er is echt niets kapot je moet echt de boel weer goed zetten op je systeem. En natuurlijk even kijken hoe dat moet in je handleiding maar vaak is dit heel simpel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen