fjskmdl Geplaatst: 9 juni 2007 Geplaatst: 9 juni 2007 Ik heb momenteel gbox draaiend op een linux server met een usb infinity phoenix gbox_cfg bevat hiervoor de regel: V: { 00 05 } ik krijg de tv vlaanderen kaart niet herkend door cccam 1.7.1 Ik gebruik hiervoor de regel: PHOENIX READER PATH : /dev/ttyS0 bijna alle mogelijke combinaties geprobeerd (afwisselend tussen ttyS0, ttyS1), ook getest met SERIAL READER: /dev/ttyS0 phoenix, ... ik krijg telkens ofwel geen error maar de kaar wordt niet herkend, ofwel een error card init fail....
Lamko Geplaatst: 10 juni 2007 Geplaatst: 10 juni 2007 Heb je de linux tool wel geinstalleerd om hem in phoenix mode te krijgen ? Nftytool heet het zo uit mijn hoofd. Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
fjskmdl Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Geplaatst: 15 juni 2007 Hallo, Ik had dit aan ingesteld voor gbox. Normaal moet ik toch niks meer wijzigen als ik cccam wil draaien? (settings blijven dezelfde...)
dolphs Geplaatst: 13 juli 2007 Geplaatst: 13 juli 2007 Voor USB port moet het dan niet /dev/ttyUSB0 zijn, S0 is voor serial ports. Verder moet je een infinity phoenix hebben om je smartcard met CCcam aan de hobbel te krijgen, of kan het ook met de goedkopere infinity versie? Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Geplaatst: 18 juli 2007 Geplaatst: 18 juli 2007 Gbox kan niet overweg met virtuele compoorten. Dus dit zal niet werken. Ik heb dit enkele weken geleden getest met een USBtoSERIAL kabel en hier op een phoenix progger. De meeste CS (CCcam, Newcs etc...) werken wel maar gbox weigerd.
bigm Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 hoi doe eens het commando lsusb kijk een in /dev of je ttyUSB0 ofzo tegenkomt ik gebruik nl een usb naar serieel met mijn cccam mijn kaartlezer 1 is ttyUSB0 mijn kaartlezer 2 is ttyUSB1 succes wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen