Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal beetje moeilijk om uit te leggen denk ik.

Heb een HP laptop met xp home erop omdat ik die gekocht heb in december kreeg ik van Hp gratis een update thuis gestuurd van Vista home.

was erg blij ermee ,maar nu merk ik dat er heel veel dingen het niet meer doen of gewoon weg zijn ,en wil graag weer naar xp terug.

Wat moet ik doen ??

Hoop dat jullie me kunnen helpen?

Groeten Aad

Geplaatst:

als het goed is,staan er op je hd(andere partitie mischien) een image file voor recovery....

Draai hier zelf met vista ultimate,op een hp 5500 laptop,en alles werkt perfect.

Moest wel een paar updates halen van de hp site,maar werkt echt goed hier.

amd 64 bit 1,8 gig processor en 1 gig geheugen

MvG stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Geplaatst:

Ten eerste ga je naar de HP website en download je daar even al je drivers voor je laptop, zet deze even op een cd of ergens anders en kijk even wat je nog hebt en wilt behouden en zet dit ook op een cd of dvd zodat je dit later ook gewoon terug kunt zetten en dan praat ik over muziek of andere bestanden, hierna steek je de orginele win XP cd erin en daarmee kun je dan gewoon weer je HD formateren en windows XP overnieuw installeren, hierna steek je de cd met de drivers die je gedownload hebt van de HP website in de CD drive en install je even alle drivers en dan moet alles weer ok zijn want er bestaat geen backrol van vista naar xp dus zul je xp overnieuw moeten installeren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen