Ga naar inhoud

Werkt de TVV kaart in de Relook/mutant?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

kan iemand mij bevestigen dat zijn TVV kaart werkt in de lezer van de relook en of hij de updates binnenkrijgt?

Graag ook de gebruikte emu.

Bedankt.

Geplaatst:

werkt zonder problemen, met CCCam, NewCS/MGCamd

wel even checken dat in user menu cam update opstaat ipv smart epg

Geplaatst:

Ja want ik kreeg anders geen reaktie.

ik had eerst per PM geprobeerd.

De bedoeling is héél eenvoudig, er wordt mij regelmatig gevraagd om de kabel buiten te gooien en TVV.

De forums staan vol met mensen die zeggen dat het niet gaat met deze of gene decoder.

Over Relook gesproken zeker en terug te vinden op het board van een bovenvermelde sponsor.

Aangezien ik geen specifieke thread gevonden heb, dus maar even voor hetgeen mij interesseert; Dreambox 500 (maar dat prijs ik liever niet aan), relook, Triple Dragon of andere Linux ontvangers.

Alvast bedankt voor het vragenlijstje dat ik moest invullen.

Geplaatst:
Citaat:
Dag,

kan iemand mij bevestigen dat zijn TVV kaart werkt in de lezer van de relook en of hij de updates binnenkrijgt?
Graag ook de gebruikte emu.

Bedankt.

De TVV-kaart werkt wel degelijk op alle Relooks. Ik gebruik mgcamd/newcs 1.22 met neumo-fantacy 2.13 image op Relook 400S.

Vragen over DGStation producten kan je altijd stellen op onze vernieuwde website:
Denktenk.com | The DGStation community
  • 2 weken later...
Geplaatst:

@pipeline het hangt 100% af van uw Cam (gbox, cccam, newcs) of de kaart correct gelezen wordt of instellingen.

Voordeel van een relook, dreambox, triple dragon is dat je geen Tv vlaandern cam moet kopen...

Dreambox 800 + barry allen + 160gb | Dreambox 500 | Dreambox 7020 + 120G + usb stick..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen