Clearbluesky Geplaatst: 10 juni 2007 Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb een merkwaardig probleem. Ik kan binnen het CD pakket VRT en CANVAS met voldoende signaal op mijn Humax 5400 met TRiax 60cm net dubbele lnb ontvangen. Vanaf ca 15.00 begint het signaal geleidelijk te verzwakken. Om ca 16.00 is het beeld helemaal geblokt. De volgende ochtend is er weer voldoende signaal. Het verschijnsel doet zich allen op VRT en Canvas voor. Wie kent de oorzaak ? Ik heb even aan de zonnestand gedacht maar daarmee kan ik het verschijnsel niet verklaren Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Paul F Geplaatst: 10 juni 2007 Geplaatst: 10 juni 2007 Ik heb ooit iemand geweten met hetzelfde probleem. Voormiddag beeld en in de loop van de dag geen beeld meer. Hier lag het in een breukje in de kabel, bij het warmer worden werd de breuk groter door het uitzetten van het materiaal en verdween de ontvangst. Alle zenders vielen dan wel weg en niet enkele zoals bij U. Mvg Paul
Clearbluesky Geplaatst: 11 juni 2007 Auteur Geplaatst: 11 juni 2007 Kabel is okay Kan warmtereflectie van een muur de oorzaak zijn ? Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Gast Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 hoe heb je de kabel gecontroleerd dan ? de volledige kabel vervangen ? zo niet kan je niet weten als het de kabel zelf was vrees ik ..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen