Cowilf Geplaatst: 11 juni 2007 Geplaatst: 11 juni 2007 Hi, ik overweeg de aanschaf van een Topfield 7700. Welke cam raden jullie aan? Ik heb al veel goeds gehoord over de Matrix Reborn, maar volgens anderen geeft ie soms problemen met Topfield. Thanks.
Melle Geplaatst: 11 juni 2007 Geplaatst: 11 juni 2007 Is al veel over geschreven hier op het board. Wat over het algemeen goed loopt zijn de Aston 1.07 twincam (is nu versie 2.18) De Xcam loopt ook goed. Mediaguard cam zijn de meningen verschillend over, ik denk gewoon kijken geen probleem, meerdere dingen doen wel wat problematisch. Maar over de 7700 pvr icm die cams is nog weinig bekend, simpelweg omdat hij nog niet in de winkel is. Maar zoals ik het inschat zal het wel de Aston twincam zijn die het meest geschikt overall gaat worden. Maar die cam kan dus niets extra's wat eem MR bv wel kan. Xcam zou sneller kunnen zijn, maar die laat geen activatiepuls door, mocht je je kaart moeten heractiveren. Maar dit zijn mijn 2 centen. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Cowilf Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Geplaatst: 14 juni 2007 En wat met de Matrix reborn? Een vriend van me is daar zeer enthousiast over maar weet niet of ie zal werken in een Topfield. Cowilf
Koppie1 Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 Ik heb behoorlijk wat problemen gehad met de Matrix Reborn icm met 7700. Vastlopers, en zenders die niet meer opkwamen. Misschien dat dit met een nieuwe firmware van de 7700 beter is geworden (ik spreek nu begin januari), maar ik denk niet dat Topfield daar zich sterk voor zou maken. Pak lekker de Aston 1.07 voor de 7700, en kijk zonder al te veel gezeur.
Gast Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 Ik heb er ook een Matrix Reborn in gehad, zonder problemen. Maar heb ook een poolse versie van de 7700 en die schijnen harder en beter te werken :-) Als cam zou ik een 'Duvelke' nemen, die geven meer plezier !
Cowilf Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Geplaatst: 15 juni 2007 Oei, de stand voor Matrix Reborn is 1 voor en 1 tegen. Tzrider, kan je me eens uitleggen wat jouw duivel mmer kan? Stuur me desnoods een privemail. Iemand nog andere voorstellen?
Gast Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 inderdaad, met Matrix Reborn had(verleden tijd) ik ook problemen, maar dat is achter de rug mits een update van de TF7700.
Gast Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 Heb hier de Topfield 7700HSCI draaien met een Diablo light en een Aston 1.07. Totaal geen problemen met beide modules. Aston bovenste CI-slot, Diablo onderste CI-slot. Met een zgn. Joker-cam alléén maar problemen door het continu initialiseren. Cooper.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen