Dutchsat Geplaatst: 12 juni 2007 Geplaatst: 12 juni 2007 Iz de werking van de Stab h/h 100 heb ik eea eens getest op de Ipbox 400s, dit omdat er in het verleden wel wat problemen waren om dit werkend te krijgen. Ik heb zelf 5 dubbele lnb's en een quattro LNB met één geschakelde 8/1 disecq switchen op één motor staan. Normaal draai ik dus nooit alleen als ik eea wil uittesten. Ik heb in de Enigma config. dus een non-standard configuration allen op Disecq 1.1 voor de 5 vaste LNB's en 1 LNB op Disecq 1.2 voor de overige sattelieten. Het draaien met Sf team werkt dus goed. Ik heb wel zelf de positities handmatig opgeslagen en niet via het ingeven van mijn coördinaten, omdat mijn schotel niet 100 % is afgericht. Ik heb wel ontdekt dat je de schotel even moet laten uitdraaien dus niet te vroeg gaan zappen. Ga je te vroeg zappen dan loopt ie dus wel eens vast, dit is dus een bug. Laat je hem uitlopen en wachten tot je beeld hebt, dan gaat het bij mij goed. De posities onthoudt ie en de vaste lnb's schakelen dus heel snel en perfect, je merkt er dus niets meer van. Dit was mij bij de dreambox 7000 dus nog nooit gelukt, howel dit wel heel low cost lnb's waren met Switch, destijds iets van €79,00 voor betaald op een duitse veilingsite voor de complete LNB's en de twee switches, maar toch. Mark VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen