Choco Geplaatst: 12 juni 2007 Geplaatst: 12 juni 2007 Is er nog wat nieuws voor de good old strong op het gebied software updates voor de 8000+ 3flash??? Dat deze weer p**iere of mijn P**sat kan bekijken. de sleutels zijn er alleen de software blijkbaar niet. Cam modules zoals Trex en Diablo kunnen de sleutels wel aan. dat zou in theorie de strong toch ook moeten kunnen??? Please help me out gr Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Smurf Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 yup in theory wel, dus als je ff de juiste code uit een diabolo haalt en die ff omprogrammeerd zodat het voor de strong werkt maak je een menig persoon gelukkig Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Choco Geplaatst: 14 juni 2007 Auteur Geplaatst: 14 juni 2007 weet jij iemand die dat kan, ik niet.. dan maar even afwachten. thx voor je reply! Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen