Dutchsat Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 Ongelofelijk, de Dreambox images druppelen nu één voor één binnen. Voor iedere smaak is er nu wel keuze. Te downloaden oa. bij denktenk. In het kort: De Nabilo enigma is gebaseerd op de Hydra Versie, dit was destijds de meest favoriete enigma voor de dreambox gebruikers. Zou even stabiel als de SF team werken. En hier enkele screenshots: http://satupdate.net/index.php?&...%20IPBox%20200S,%20250S%20PVR,%20400S/AB%20IPBox%20200S/Enigma%20B_K%20Team De Gemini versie zou nog wat bugs hebben met de Emu's , de enigma van SIF-team is kwestie van smaak (skin), werkt wel goed buiten wat problemen met disecq. Wat positef is dat deze samen uitkwam met de nieuwe dreambox versie. Voor al deze enigma's geldt dat men bij het opbooten met de rechter pijl toets als receiver 5620 moet kiezen gevolgd door ok, waarna men verder kan gaan. Het is wel zo dat de 200s maar beperkt geheugen heeft, dus men kan niet teveel plug-ins activeren. De twee beste lijken mij dan ook SF-Team (waar ik heel tevreden over ben) en Nabilo. Mark VU+ Duo2 met 4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.
Ome Merde Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 ubergoed nieuws voor deze budget-ontvanger. ik heb er al tijden 1 op de slaapkamer staan en ben er uitermate tevreden over. merDe deze ruimte is te huur
Frans B Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 Ik had al wat eerder melding gemaakt van deze image. Heb hem gisteren uitgeprobeerd, maar zoals er al wordt vermeld op het tenk forum werkt de disecq niet , en ook werken de emu's niet. Je kan ze wel downloaden en installeren en starten, maar geen beeld. Ook wordt de kaart niet gelezen. Chmod staat op 755. Dus het wordt wachten op Gemini 3.70 System Administrator (niet van deze site)
Gast Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 Het enige mooie van deze image is dat de teletekst al snel werkt. Nu even wachten op een volledige image....Waar alles wel goed in werkt. gr.Info
Gast Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 In de Gemini Enigma 3.6 moet men bij het opbooten met de rechter pijl toets als receiver 500 moet kiezen gevolgd door ok, waarna men verder kan gaan
Gast Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 Dat is met de Nabilo ook, zeg probeer die Nailo eens, ik weet niet wat jullie altijd zien in die Gemini, bovendien staat hier en overal dat ze NIET goed werkt. Nabilo is de voortzetting van Hydra en werkt zeer leuk op mijn DM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen