Gast Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 Ik heb de nodige avi-files op mijn PC staan en zou die graag via de TF op de PC bekijken. Echter: oversturen lukt prima, maar de TF herkent het fileformat niet. 1. Is het op een of andere manier mogelijk direct avi's te bekijken op de TF? 2. of moet ik de avi naar rec converteren? Zo ja: hoe doe ik dat? Met op voorhand dank voor reacties! Hans
Melle Geplaatst: 13 juni 2007 Geplaatst: 13 juni 2007 1 Nee 2 Mischien heb je hier wat aan. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
bensink002 Geplaatst: 14 juni 2007 Geplaatst: 14 juni 2007 @Hans, Kijk hier maar eens. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Gast Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Dank voor de tips. Op basis hiervan rond zitten neuzen. Blijkt dat avi toch eerst naar mpeg2 geconverteerd moet worden en dan met projectX naar rec. En vervolgens is de rec file zeer aanmerkelijk groter dan het origineel. Al met al lijkt het dan toch makkelijker om 'gewoon' een DVD te branden danwel m'n pinnacle showcenter weer eens uit de kast te laden. Wel jammer, had gehoopt dat de TF wat meer zo 'slikken', zeker met z'n netwerkmogelijkheden...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen