Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe krijg ik hem in Service Mode<BR>Hoe kan ik andere beltonen erin zetten<BR>Hoe ik een ander logo erin zetten<BR>Hoe kan ik het versie nummer te zien krijgen<BR>Ik heb wel een data kabel maar die vind de telefoon niet<BR>Wie helpt mij.

Geplaatst:

Waarom zou je hem in service mode willen hebben<P>Met het programma c25/35 explorer<P>logo's kunnen niet in een c25<P>versie vraag je op met *#06# en dan de linker blader toets<P>waar baseer je op dat de kabel de telefoon niet ziet

Geplaatst:

Omdat ik al verschillende programma's heb geprobeerd.<BR>Ik heb een kabeltje op de beurs gekocht maar ik krijg gewoon geen verbinding met de telefoon.<BR>De Com poort werk wel want daar zit ook normaal mijn programmer op

Geplaatst:

Hmmmm vreemd maar goed kan gebeuren<BR>wat voor een kabel is het een 9 0f 25 polige?<BR>en is de rest van de vragen zo wel beantwoordt??

Geplaatst:

In een C25 kun je geen beltonen zetten via de seriele poort.<BR>Beltonen kun je er alleen handmatig inzetten.<BR>Aan de seriele kabel heb je niets, mits je hem voor het unlocken gebruikt.<BR>Verder kun je met Bartek je contrast instellen via de seriele kabel..<BR>Suc6

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.