Ga naar inhoud

Prijsverhoging Basispakket TVVlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de lancering van de Pluspakket doet TV VLAANDEREN u bovendien een uitzonderlijk aanbod: haal nu het Pluspakket in huis en u krijgt de nieuwe zenders maar liefst drie maanden gratis! U kunt hiermee dus drie maanden lang blijven kijken aan de prijs van het Basispakket.

[color:"red"]Dit aanbod geldt natuurlijk net zo goed voor bestaande als voor nieuwe klanten. [/color]

Klanten van het eerste uur vergeten ????

Als je upgrade krijg je toch ook 3 maanden gratis ?

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Maar ik wil helemaal niet upgraden en zeker niet zonder eerst te weten wat er nu juist te zien is door het eens 14-dagen op proef te krijgen. Hoewel het mij zonder het te zien al niet echt kan bekoren.

Sattaz, Sunnysat volledig akkoord met de analyse die jullie maken.

Ook ik weet dat ze onder de prijs zitten en mij stoort een prijsstijging niet als mij dat tijdig en op een duidelijke wijze wordt medegedeeld. Als je geen mailadres hebt, moet je die prijsstijging dan maar zien op je volgende factuur of wat .....Mij stoort het niet dat Action Now uit het basispakket verdwijnt, voor mij is het van de domste zooi die er bestaat, maar ik weet het wel graag tijdig en duidelijk als het verdwijnt.

En doe die mededelingen dan niet in een mailtje waarbij je de eerste verjaardag viert en je bestaande klanten voor het vertrouwen beweert te bedanken, maar de prijs 14 dagen later wel met 11 % verhoogt om minder aan te bieden.

Ik vraag mij af wat de tweede verjaardag dan wel gaat brengen. Een sportpakket met alléén Eurosport aan 15 Euro en een prijsverhoging naar 12 Euro voor het basispakket met alléén nog de Vlaamse zenders en een boekenbon bij Proxis van 1,78 Euro om ons te bedanken voor het vertrouwen gedurende het tweede jaar.

Greets

Geplaatst:

Het is niet normaal dat men de kosten probeert te dekken in het eerste jaar. Dat is nu net het probleem van vele starters: een slecht businessplan. Met een goed businessplan hoeft men het eerste jaar niet uit de rode cijfers te komen, zelfs niet het tweede of derde (al wat moeilijker, maar niet onmogelijk ivm de bank). Het is net dat businessplan dat bepaalt hoeveel en hoe lang er geïnvesteerd moet worden, hoe groot het startkapitaal moet zijn enz... Daarmee rekening houdend zou, zeker bij zoiets moeilijk in te schatten als TV vs Sat, men een conservatief plan moeten hebben en kan men deze periode zonder te veel moeite (of schrik voor een cash-flow probleem)) uitzweten. De banken weten wat er komt, hoeveel ze moeten betalen en wanneer ze hun geld krijgen. Zekerheid is voor hen belangrijker dan de bedragen of termijnen zelf.

Een prijsverhoging van 10% kan opgevangen worden met 10% meer klanten, of anders gezegd, wanneer 10 huidige klanten maar één nieuwe klant aanbrengen, heeft men reeds evenveel (smartcard en activatie buiten beschouwing gelaten) verdiend. Ik ben er echt van overtuigd dat de mond aan mond reclame al meer nieuwe klanten heeft aangebracht. Met de dikke natte vinger: per 10 bestaande klanten 3 à 4 nieuwe aangebracht?? (het zal er niet ver naast zitten). De impact op de motivatie van die duizenden gratis verkopers (die werken zonder commissie LOL) zal veel groter zijn. Ik denk dat het totaal plaatje : +nieuwe inkomsten - gemiste inkomsten door mond aan mond negatief zal zijn maw: in het beste geval een maat voor niets, in het slechtste geval een veel tragere groei en zich bekocht gevoelde klanten.

VU+Solo², DM-800HD, T90

Geplaatst:

als ik INDI TV bekijk, eerste kabeloperator die HDTV biedt...

betaal je gewoon kabelabonnement van 135,28 euro

'Wie digitaal kijkt, betaalt 12% in plaats van 21% BTW op het kabelabonnement.'

http://www.indi.be/aansluiten/voordelen

zou dit dan 124 EURO zijn?

= 10,3 EURO/maand

VTM krijg je gratis als HD!

Ontvang gratis tot 55 televisiezenders

Wie digitaal kijkt, betaalt 12% in plaats van 21% BTW op het kabelabonnement.

geen dure smartcard.

VU+ Duo 4K DVB-S2x FBC DUAL +  1 X DVB-C FBC V 1.0 (Enigma2); Visiosat BIG Bisat (13,2° 19,2°, 23,5°, 28,2°O), 4 Alps BSTE9-101B, smart MS 17/4 ES multiswitch, Samsung UE50JU6800W

Geplaatst:

Dan worden wij hier in Nederland toch echt wel afgeperst door UPC, @Home en Casema en de andere kabelboeren. Wij betalen voor het analoge pakket minstends 15 euro (op enkele uitzonderingen na)... En dat voor max. ca. 35 analoge zenders. Wil je Digitaal kijken kan dat ook voor die 15 euro per maand maar dan heb je maximaal een zendertje of 45-50. Het plus pakket is inmiddels al weer 9.90 euro extra bij @home.... dan kom je al op minstends 25 euro per maand. BTW is dan 19%... Den Haag geeft hier geen subsidie op Digitale TV....

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

satsurfer

als ge in eens betaal kost het 135,28 voor interelectra anders 139,90(1 jaar)

bij indi veel pakketten

indi extra-9,95

kinopolis-19,95

hd intro-4,95

betv-34,70

muziek-3,95

junior-2,95

sport-4,95

ertiek-14,95

indi mega=indi extra+muziek+hd intro+junior+sport+ero-24,95

indi mega movie=indi mega+kinopolis-34,95

de laatste 2is easyview gratis tot einde jaar dan 2,95 alles is per MAAND

ouwe belg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen