Hellum Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Ik heb een Strong 8000 gekregen, alles werkt goed behalve de kaartlezer. ik heb al een andere voeding geprobeerd, ook al kaartlezer 1 en 2 omgewisseld net als de firmware vervangen door sattracker maar helemaal niks helpt, iemand een idee? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 het is zeker een 8100 nou dan kan je het vergeten hoor het is volgens mij nog niemand gelukt deze aan de praat te krijgen.
Hellum Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Geplaatst: 15 juni 2007 nee het is echt een 8000, dus geen kapotte chip volgens mij om verdere twijfel te voorkomen heb ik maar een foto van het moederbord bijgevoeg (de rest heb ik er nu uit gesloopt) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Dat is inderdaad een 8000 dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt dat er bij de 8000 de cardreader kapot was.
Hellum Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Geplaatst: 16 juni 2007 dus ook jij weet geen oplossing? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 nee jammer genoeg niet je zou de cardreader chip eens kunnen vervangen ??
Hellum Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Geplaatst: 16 juni 2007 dat is toch ook bij de 8100 nog nooit gelukt? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
interpol Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Het kan wel, maar je moet wel zo fijn kunnen solderen en dat is niet voor iedereen weggelegd. Bij mij houdt het op een gegeven moment ook op. john Openbox sg9 HD PVR
Hellum Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Geplaatst: 16 juni 2007 ik kan een beetje solderen dus het zal wel niet lukken MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
interpol Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 ziet de firmware de kaart niet? Wat staat er in het menu bij de kaartdatum? 8000 met een kapotte kaartlezerchip, dat heb ook ik niet eerder meegemaakt. john Openbox sg9 HD PVR
Hellum Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Geplaatst: 16 juni 2007 de firmware ziet de kaart echt helemaal niet. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
VREESWIJK Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 wissel even de kaartleser en haal even een gum over je kaart. Als je nu in het menu nog geen kaart ziet, kan je hem weggooien. solderen lukt echt niet. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Hellum Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Geplaatst: 18 juni 2007 tja, dan zal ik hem nog maar als FTA ontvanger gebruiken, jouw tips heb ik al een paar keer geprobeerd, ook heb ik de kaartlezers uit andere ontvangers gebruikt. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 De voeding en de kaartlezer heb je al eerder uitgewisseld zonder resultaat. Ik zou dan nog even het display uitwisselen. Als dit ook geen resultaat geeft weet je dat de fout in het moederboard moet zitten. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Geplaatst: 18 juni 2007 ik weet zeker dat de fout op het MB zit omdat ik ook het display al heb uitgewisseld. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen