cor nelis Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 moet {netwerk} aan of uit staan. in het menu dat is me niet hellemaal duidelijk topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
Gast Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Hi Cor, nee de handleiding is hier niet duidelijk over. Mijn ervaring is dat ik bij het zoeken naar zenders er meer vind als ik netwerk aan heb staan. succes
Melle Geplaatst: 15 juni 2007 Geplaatst: 15 juni 2007 Is wel wat over geschreven hier in het Topfield forum. Even zoeken.. Hier bv een citaat van Winwiz vorig jaar: Citaat: Om het simpel te houden. De meeste transponders op satellieten zenden ook een soort index mee. Hier staan o.a. ook de overige transponders in (of voor een bepaalde provider). Mocht een transponder niet in je TF staan is hij toch in staat, door deze informatie, om deze te scannen en daardoor automatisch aan je transponderlijst toe te voegen. Zeker als je een sat voor het eerst scant heeft het wel degelijk zin om netwerk scan aan te zetten. Je kunt er niet vanuit gaan dat alle transponders in je ontvanger staan. NB dit wil niet zeggen dat hij altijd alle transponders er bijzet. E.e.a. is afhankelijk hoe de providers er mee omgaan. Lezen is het devies hier. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen