Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor iedereen die zijn/haar 'Postbank'-GSM wil gaan unlocken ga naar de volgende URL: <A HREF="http://www.habibiworld.de/gsmfree/unlock_-_siemens.htm" TARGET=_blank>http://www.habibiworld.de/gsmfree/unlock_-_siemens.htm</A> en download daar het zip-bestand x35_17.zip op, daarin zit een echt werkende unlocker. Ik heb alle andere suggesties geprobeerd maar dit is na een weekend proberen de enige die echt goed en simpel werkt. Veel plezier ermee.<BR>Sterk...

Geplaatst:

Kijk wel uit met deze software van martech<BR>want als je een "Write all flash" doet is ie<BR>naar de eeuwige jachtvelden en daar helpt<BR>niks meer dus wees gewaarschuwd.<BR>voor de rest een prima proggie wat natuurlijk<BR>iedere unlocker al enige tijd in huis heeft

Geplaatst:

Ik krijg de melding time out,voor de duidelijkheid moet de tel aan staan(volgens manuaal niet), en moet de telfort chip erin zitten of niet, plus de poort instellingen op 9600 baud(standaard).Heeft wel de tijd gewist.<BR>Heb de goede kabel, en heb alleen de 1e optie aan staan.Ik kom er niet uit,gaarne wat uitleg, bedankt voor de moeite<BR>Sjaak shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

@ Sjaakk<P>Sim kaart er uit ==><BR>Telefoon aansluiten (uit)==><BR>Prog opstarten ==><BR>Remove sp-lock only aanvinken ==><BR>Auto detect aanvinken ==><BR>Op unlock drukken ==><BR>En dan de telefoon aandrukken ==><P>that's all laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Bedankt voor de tips, maar ik ben via een ander er achter gekomen dat er 2 soorten kabels zijn ,standaard geleverde klopt niet, dit moet een zgn F-bus kabel zijn.<BR>Sjaak smile.gif" border="0

Geplaatst:

het ligt er aan wat je onder standaardt geleverdt verstaat<BR>bij 99 van de 100 gevallen gaat het toch om de juiste kabel<BR>en is stukken goedkoper dan een originele siemens datakabel<BR>wat leuk is voor je T-boek en logo/ringtones maar waardeloos<BR>voor unlocken

Geplaatst:

L.S<P>Ik lees hier over het software programma voor unlocken van onder andere M35,<BR>Mijn vraag is hier bij als ik het bestand download van de aangegeven link, deze boven aan deze lijst wordt gemeld. krijg ik het bestand binnen in een ACE bestand, ik heb hier persoonlijk nog nooit van gehoord, wel nu wie kan mijn hier over info geven zo dat ik ook eens kan dit prog: kan gebruiken.<P>Mvg wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo kun je me vertellen hoe dat zit met dat ACE bestand ?<BR>groetjes jelle !

Geplaatst:

Beste,<P>Ik bleek het verkeerde, te hebben gedownload.<BR>en deze was gewoon een zip file, voor de rest heb ik geen idee, wat ACE voor een file is.Helaas. confused.gif" border="0confused.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

.ace is ook een compressie soort net als .zip<BR>Met het programma winace kun je bestanden comprimeren en uitpakken. Het wordt veel gebruikt op sites met veel warez en een voordeel van ace is dat het tot betere compressie resultaten komt vergeleken met zip en je kan een 1 groot bestand acen naar meerdere files van een bepaalde grote wat weer handig is als je wilt uploaden naar meerdere freehosting accounts.

Geplaatst:

Wil ene Eddy die mij een private mail heeft<BR>gestuurd zijn e-mail adres even doorgeven die kan ik namelijk nergens terugvinden.<P>Tnx<BR>Sterk

• 4 weken later...
Geplaatst:

>> 666Software schreef,<BR>Kijk wel uit met deze software van martech<BR>want als je een "Write all flash" doet is ie<BR>naar de eeuwige jachtvelden en daar helpt<BR>niks meer dus wees gewaarschuwd <<<P>Gelukkig is dit niet helemaal waar. Ik heb dit gedaan en de Siemens was inderdaad zo dood als een pier. Na van alles geprobeerd te hebben vond ik een reparatiekit en heb hem gelukkig weer kunnen reanimeren!<BR>Is te downloaden via <A HREF="http://homeplay.faithweb.com" TARGET=_blank>http://homeplay.faithweb.com</A> <P>succes!!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.