Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 Ik merk bij het programma Nokia downloadmanager v 1.22 dat hij mijn gsm niet herkent op com1 ik werk met een data kabel<BR>moet de gsm aan zijn via een adapter want de batterij ligt eruit of is er een ander mogelijkheid hiervoor.<P>gr.silvester
Gast Geplaatst: 13 augustus 2001 Geplaatst: 13 augustus 2001 vraag verkeerd geschreven sorry het moet zijn<BR>moet de gsm aan zijn met data overdracht ik heb de nokia 3310 of kan hij uit blijven.<P>bedankt alvast Silvester
Moderator Matchless Geplaatst: 14 augustus 2001 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2001 als de gsm geen voeding(accu) heeft dan kan hij niets doen, dit is hetzelfde als een video band proberen af te spelen zonder de stekker erin.mischien kan je wel de acculader als voeding gebruiken. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 14 augustus 2001 Geplaatst: 14 augustus 2001 het is opgelost met de dataoverdracht <BR>bedankt voor jullie response<P>c-ya<BR>Silvester
Aanbevolen berichten