Ga naar inhoud

[400s] recording failed?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het lukt me niet om opnames te maken in AB Enigma :-( Ik krijg de melding "record failed due to inaccesable storage". Heb al geprobeerd de schijf te formateren maar melding blijft. Hiervoor draaide Highland 1.6 en had ik geen problemen met de schijf. Iemand suggesties?

Geplaatst:

Schijf moet geformateerd worden in .ext2 formaat, is niet uitwisselbaar met DGS formaat. Via harddisk setup in system settings schijf formateren, of anders bij een kennis met dreambox of in windows via bijv. een hulpprogramma zoals Super Fdisk.

Mark

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Geplaatst:

Ik heb dezelfde foutmelding. Heb de Relook met Enigma AB draaien, harddisk door de

Relook laten formatteren en ook geprobeerd de map /movie aan te maken. Het werkt op dit moment niet. Heb wel var/movie kunnen aanmaken, maar dat schijnt de oplossing niet te zijn. Mocht iemand nog raad weten...

Alvast bedankt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:

Same here. Ik ik kan bij de HD opties alleen ext3 kiezen. Ik heb inmiddels begrepen dat een DGS image de harddisk in 3 groepen verdeeld en Enigma met 1 groep werkt. Kan iemand uitleggen hoe ik de HD in telnet met Fdisk opnieuw kan partitioneren en een Movie dir aanmaak, of misschien heeft iemand zelfs een link naar een website waar dit proces stap voor stap staat beschreven?

Geplaatst:

Doe dit (staat hier al ergens)

Menu 6 (Setup)

Expert Setup

Helemaal teneinde Disable HDD mount.

Dan reboot.

Bij de volgende reboot kan je dan de hdd mounten en formateren.

Zaak opgelost.

Als je met Enigma speelt moet je reageren alsof het een Dreambox was.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen