Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum en omdat ik door de bomen het bos niet meer zie probeer ik het hier eens.

Ik zou graag een DVB-S PCI kaart willen hebben voor mijn MS Media Center (MCE) waar ik ook gebruik kan maken van de Canaal Digitaal kaart, dus met CI slot.

Is dat er al? Zo ja, welke? Zo nee, wat zijn andere alternatieven hier voor?

m.v.g.

Geplaatst:

De floppy DTV is een van de weinige zo niet het enige alternatief. Ik ben mezelf ook aan het orienteren en op zoek naar gebruikerservaringen (ik hoor slechte berichten over CI-ondersteuning).

Het is alleen doodzonde dat er geen kaarten beschikbaar zijn met eigen tv-uitgang (hardware decoder) zoals de nexus/technotrend premium kaarten, waarvan ik er nog steeds 1 in gebruik heb... dat geeft toch nog altijd het beste tv-beeld.

AZbox Elite HD DVB-S (13, 19.2, 28.2) + DVB-C (Ziggo). Geen HDD aangesloten.

Geplaatst:

Heel interresant, maar Cam Module and Smartcard NOT INCLUDED!!! Smartcard is geen probleem (standaard Canaal Digitaal kaart) maar welke cam heb je dan nodig ?

Geplaatst:

Ik heb een hp media center, zojuist aangevuld met een firedtv satteliet kaart. met mijn bestaande ci uit mijn topfield satteliet ontvanger en mijn werkende canaal digitaal kaart probeer ik nu alle zenders via mijn media center te kijken.

Ik vind wel meer dan 1000 zenders, ook de nederlandse, echter als ik die wil bekijken krijg ik de 'melding geen tv signaal'

Via FireDTVSupport.exe krijg ik geen foutmeldingen.

kan iemand mij hiermee helpen ?

groet Gerard

Geplaatst:
Citaat:
Een Conax CAM.

Nu hoor ik dat je een Aston Cam nodig hebt???

Wat is nu waar?
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een firedtv onder windows xp + mediaportal, en het werkt zeer goed met een Aston SECA DUAL 1.07 module en met de CD/TVV module werkt het ook zeer goed.

Mvg

Stephane

Geplaatst:

Ja, heb nu de floppyDTV (perfect) maar heb alleen een probleem met de EPG... Als ik de gids gegevens instel dan ziet ie 3 DVBT aanbieders. Kies ik daar 1 van dan is de lijst niet compleet. Iemand daar een oplossing voor ???

Geplaatst:

De twinhan dvb-s2 ci is inc. ci module en op de site staat een drivertje om de ci ook te kunnen gebruiken met MCE(2005 en vista).

Ik heb zelf de kaart alleen weet ik niet welke cam's er ondersteund worden door de ci (ik heb een matrix reloaded met UCAS 3.0 erin maar deze ziet ie niet).

Voor de rest wordt ie in iedergeval gezien door MCE en Nero Home.

Media Portal ga ik nog uitproberen.

Geplaatst:

Werkt een Skystar2 met Phoenix programmer samen met MCE?

Voordeel is dat je goedkoper uit bent: goedkopere kaart, en geen CAM nodig.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hauppauge DVBS 564 met CI adapter is ook een optie.

Heb deze hier ook nog op de schap liggen.

Heeft gedraaid onder win98SE XP zonder problemen.

En de CI interface werkte er normaal op.

Kunnen twee stuks CI slot gebruikt worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen