Loui (K) Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 Wie kan mij vertellen hoe ik dit irritante popuscherm kwijt raak in MSN.Elke keer als je MSN opstart is hij erweer. 1380429-PopupMSN.doc
Hellum Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 ik denk niet dat dat lukt, het is volgens mij reclame voor office 2007 en MSN is van Microsoft, mischien Amsn gebruiken? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Loui (K) Geplaatst: 18 juni 2007 Auteur Geplaatst: 18 juni 2007 Oke bedankt dan maar regelmatig weg klikken. Over en uit.
Alventali Geplaatst: 19 juni 2007 Geplaatst: 19 juni 2007 Bedoel je het pop scherm onder in of het schermpje wat aan de zijkant geopent word. Dat is namelijk van windows live vandaag. En die kun je uitzetten onder Extra --> opties ----> algemeen. En daar ff windows live vandaag opstarten uit vinken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Satkieker Geplaatst: 19 juni 2007 Geplaatst: 19 juni 2007 Kan ook wezen of bedoelt hij onderaan in je msn scherm waar al je mensen staan die in je msn staan. Daar zit de reclame (advertentie) van msn en zodra je daar met je muis overheen gaat komt er die reclame popup en die kan je sluiten door op close tedrukken. Er zijn progjes voor om je msn uittekleden zoals reclame eruit halen en meer zooi? maar weet niet of die ook voor de laatste msn kan gebruikt worden. A-Patch WLM 8.0.0787 Hiermee kun je 70 dingen aan je Windows Live Messenger veranderen, zodat je hem helemaal naar jouw smaak kunt aanpassen. Je kunt o.a. de advertenties verwijderen en buzzers uitzetten. ~ VU+ ULTIMO ~ Open pli® 4 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen