Gast Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 Ik heb de nexus met ci module. alleen bvn kan ik altijd bekijken met mijn canal digitaal kaart. zodra ik een gecodeerde zender kijk (ned, rtl ed.) loopt ie na ongv. 1 min. vast. na opstarten van de pc gaat ie het pas weer doen. Kaart en module in andere pc gezet en zelfde verhaal. Ik heb het idee dat ie de communicatie tussen kaart en ci module verliest. Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Albert_H Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 BVN is fta dus die kun je ook zonder kaart bekijken. Maar welke DVB software gebruik je. Ik had met progDVB ook problemen met de CAM met zowel de Skystar1 CI als een Twinhan kaart met CI. Het kan ook de combinatie kaartdriver DVB programma zijn. Probeer eens verschillende versies als die verkrijgbaar zijn. Voor mij werkt een Phoenix compatibel programmer met de Poormanscam plugin nog het beste, althans voor de Canaal Digitaal kaart. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 19 juni 2007 Geplaatst: 19 juni 2007 Klopt van BVN maar gaf het aan als voorbeeld. Gebruik prog dvb en de software welke bij de nexus geleverd word met de aston 1.03, beide zelfde probleem.
Albert_H Geplaatst: 19 juni 2007 Geplaatst: 19 juni 2007 Bij de Skystar1-CI moest ik bij de Aston 1.05 vaak de kaart er een paar maal uittrekken en weer inprikken om de CI aan de gang te krijgen. Met de Mediaguard Cam had ik daar geen last van. Probeer ook DVBdream en Mytheatre eens. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen