Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een ontvanger die ik gekocht heb in Duitsland (Lemon) wekt die ook goed in NL of elders in Europa? (in het ontvangstgebied natuurlijk met grotere schotel).

Ik heb reeds een Astonmodule en een Canaldigitaalkaartje (familiepakket) voor Astra 1, en wil ook de FTA zenders van Astra2 bekijken.

Bedankt.

Geplaatst:

Misschien heeft ie z'n kaartje nog niet geactiveerd?

Ik ken de Lemon niet maar de meeste ontvangers krijgen

de FTA-zenders zo binnen, zonder kaartje.

De AStra2 op 28,5 oost. De Astra met de nederlandse zenders op 19,2 oost. FTA-zenders zitten ook al op Astra3 23 oost.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Foutje in mijn vraag,ik wilde de Lemonontvanger in Dld kopen maar las dat dat problemen zou kunnen geven. Maar ik begreep de uitleg daarover niet helemaal, vandaar mijn vraag.

Ik gebruik de module en kaartje voorlopig op een oudere ontvanger.

Geplaatst:

Mijn Arion 9400 HDMI heb ik in Duitsland gekocht. Voorzien van een Aston en een CD kaartje heb ik een goede ontvanger voor een dito prijs.

Hij heeft gelukkig niet de beperkingen van een CD-ontvanger.

Geplaatst:

Waarom zou dat niet kunnen? Het is alleen wel handig als je precies weet wát je aanschaft; er zijn bijv. Technisat modellen verkrijgbaar bij Duitse satshops die je in Nederland waarschijnlijk niet zal vinden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen