Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Ik heb voor een paar dagen terug mijn pincode 3 keer verkeerd in gevuld en nu vraagt ie om de pukcode maar die ben ik kwijt.<P>Dus ik heel netjes naar de P****foon en heb mijn probleem voorgelegd<BR>Toen zeiden ze daar dan moet je de klantenservice opbellen<BR>Dus thuisgekomen heb ik de klantenservice opgebeld en daar werd gezegd dat ze dat niet deden en dat ik maar een andere kaart moest kopen!<BR>Heeft er iemand hetzelfde probleem of een oplossing want ik vind dat ze als ze mij om mijn persoonlijke gegevens vragen dat ze die wel per post op kunnen sturen.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 ik weet dat ze dit voor prepaid toestellen<BR>niet doen maar als je een abbo hebt dan kunnen<BR>ze dit absoluut niet maken <BR>vreemde gang van zaken zeker voor de kpn<P>en een andere oplossing is er ook al niet<BR>je puk ligt gecodeerd op de sim opgeslagen.
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Er zijn progjes voor om de puk te deactieveren ik zal een site geven die ik voor mijn siemens m35 gebruikt heb. <A HREF="http://www.habibiworld.de/gsmfree" TARGET=_blank>http://www.habibiworld.de/gsmfree</A> <BR>Hier staat veel op,even op unlock klikken, en diverse merken staan er.<BR>suc6 Sjaak
Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 @ Sjaakk<P>Sinds waneer kan je met dergelijke progjes<BR>op de door jou aan gegeven site je puk code<BR>deactiveren probeer mij er eens van te overtuigen<BR>dat dit werkt oftewel doe mij eens de programma<BR>naam zodat ik weet welke ik moet hebben en welke <BR>procedure je dan hanteerdt<BR>zodat ik dit ook eens kan proberen
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 zijn zulke dingen niet mogelijk met mastera programmers?
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Met de Mastera programmers kun je wel simkaarten kopieren, en aanpassen maar hoe dat verder allemaal werkt weet ik ook niet!
Gast Geplaatst: 12 september 2001 Geplaatst: 12 september 2001 Toevallig heeft mijn vader vandaag zijn gsm weer gekregen van mijn tante door familieomstandigheden heeft ze die geleent maar toen mijn vader hem terugkreeg vroeg de gsm ook om de pukcode, want mijn tante heeft 3 keer de verkeerd pin ingevuld<P>Dus heb ik dutchtone opgebeld en hun hebben na een paar persoonlijke vragen mij de oukcode gegeven van het toestel.<BR>Dus bij dutchtone kun je hem zo weer aanvragen.<BR>Dit komt omdat dutchtone niet de pukcode levert bij de gsm
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 666software,<BR>Met het unlock progje voor de m35(SIEMENS)zat er ook een optie in voor het verwijderen van de toestel code en om een nieuwe erin te zetten, of weer te herstellen.<BR>Of dit bij alle toestellen kan weet ik niet, ik heb dit ook op z**** markt in Beverwijk zien doen, maar daar hou ik mij niet mee bezig <BR>73's Sjaak
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Juist Sjaak daar ga je de fout in de toestel<BR>code(pin) is totaal wat anders dan de puk code<BR>deze is op de sim opgelagen en staat al vast als<BR>de kaart gemaakt wordt en kan niet uitgelezen<BR>of gewijzigd worden integenstelling tot de<BR>toestel code wat in het toestel opgeslagen is<BR>en via het menu veranderd kan worden.
Aanbevolen berichten