Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het is een zender behorende tot dezelfde groep als TVVlaanderen en CDS, maar via een dochter- of zustervennootschap. Is dus een product uit eigen huis, wel niet het meest geslaagde moet ik zeggen.

Greets.

Geplaatst:

maakt het natuurlijk alleen nog maar belachelijker om het uit het basispakket te gaan halen.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Geplaatst:

Ze doen maar. Ik zal er zeker het pluspakket niet voor nemen, noch voor de andere aangeboden zenders.

Het is zeker niet op deze manier dat ze het hoogste rendement zullen halen uit hun aanverwante vennootschap.

Mochten ze dit met National Geographic gedaan hebben, dan vlogen mijn 2 kaarten sofort buiten !

Geplaatst:
Citaat:
Ze doen maar. Ik zal er zeker het pluspakket niet voor nemen, noch voor de andere aangeboden zenders.
Het is zeker niet op deze manier dat ze het hoogste rendement zullen halen uit hun aanverwante vennootschap.
Mochten ze dit met National Geographic gedaan hebben, dan vlogen mijn 2 kaarten sofort buiten !

Als ze nu met ActionNOW! in het Plus-pakket betere films gaan aanbieden (meer inkomsten dus meer geld voor nieuwere films zoals Film1, maar dat zal wel een droom zijn) is het misschien nog te begrijpen en met kwalitatief hogere films dan nu zou het ook meer klanten kunnen lokken naar het plus pakket.

Een PPV systeem zoaks Taquilla, Premiere, ... zou natuurlijk ook interesant zijn voor de filmliefhebbers dan kijk je de film die je wil zien wanneer je deze wil zien (tenminste ik dacht dat er dan ieder uur ofzo een film begint ofzo).

Wat ik in verhouding tot NGC niet begrijp is dat ze NBC (CNBC of CNBC-Europe hoe het ook heer) uitzenden tijden die ochtend en dat is hier op de kabel dacht ik ook al. want die beursberichten of predikanten (meestal zondag morgen dacht ik) interesseren me helemaal niet (en dat op een Documentaire zender zoals NGC).
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.