Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Ik weet dat het al een keer eerder is gevraagd, maar ik was benieuwd of het nu al wel mogelijk is om een SIM kaart te kopieëren met een Mastera I programmer.<P>Heb het nodig omdat ik een navigatie systeem met ingebouwde GSM telefoon heb gekocht. Het geen zin om dure duokaart-abonnement van KPN of Libertel te nemen. Deze zijn de enige twee die dat doen en ik zit bij Dutchtone.
Gast Geplaatst: 24 september 2001 Geplaatst: 24 september 2001 Kijk ff een paar topic naar onderen daar vind je antwoord op je vraag<P>////---hint mode---\\\\<BR>Zelfde vraag als kun je een cd kopieren?<BR>////---hint mode---\\\\
Gast Geplaatst: 30 september 2001 Geplaatst: 30 september 2001 Als je al een KPN of Libertel abo hebt is het aanvragen van een duo kaart gratis.<BR>Voor de andere providers weet ik dat niet.<P>Groeten berry
Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Nou, ik heb dutchtone. Nu ben ik niet te beroerd om een nieuw abonnement te nemen bij KPN of libertel, alleen je moet er gelijk een business abo bij nemen en die zijn vreselijk duur. Ik wil gewoon een kopie van mijn dutchtone kaart hebben. Dutchtone wil mij die niet geven, dus dan moet ik het zelf maar doen.
Aanbevolen berichten