sat_viewer Geplaatst: 18 juni 2007 Geplaatst: 18 juni 2007 Heb hier 1 meter schotel staan met monoblok icm disecq motor, zodat ik via de menu kan kiezen. Via disecq motor perfect signaal van astra naar hotbird enz. Via monoblok daarintegen (schotel afgesteld op hotbird) perfect signaal op D+ maar geen signaal op Premiere en NL pakket. Sluit ik dan in dezelfde situatie bv. een samsumg dsr 9500 aan heb ik wel signaal op alles via monoblok. Is mijn humax 5400 zo smalbandig of zie ik dit verkeerd ? kan ik hier iets aan veranderen ? ps schotel iets links of rechts bijsturen heeft geen resultaat. sat_viewer
hux5400 Geplaatst: 19 juni 2007 Geplaatst: 19 juni 2007 Hoi sta de instelling wel goed hotbird op A en de astra op B. installatie ok> zender zoeken ok> schotel instellingen ok> DiSEqC hotbird a en astra b zo sta het bij de meeste met een monoblock. mischien dat je er wat aan heb.
sat_viewer Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Geplaatst: 20 juni 2007 @hux5400 Yep, alles staat juist het is dat ik afhankelijk van welke prov. signaal heb of niet met de monoblok. Citaat: Via monoblok daarintegen (schotel afgesteld op hotbird) perfect signaal op D+ maar geen signaal op Premiere en NL pakket. alvast bedankt voor de reply sat_viewer
jur2 Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Is het wel een monoblock voor astra /hotbird...??? Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80 ps3 60 gb ps2 BC
hux5400 Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 heb je de laatste hot 8.1 er in zitten ??die is speciaal voor de premiere
sat_viewer Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Geplaatst: 21 juni 2007 @jur2 en hux5400 yep monoblok is inderdaad goed afgesteld voor hotbird / astra, een andere ontvanger (samsung) doet het trouwens perfect. Enkel de humax heeft perfect signaal op hotbird en daarnaast op het d+ pakket (astra) maar niet op PW en NL pakket. Ongeacht welke firmware moet er signaal binnen komen, maar idd de 8.1 voor PW staat erin en werkt als een speer als ik de schotel laat draaien naar astra via disecq motor. sat_viewer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen