Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Wie weet hoe ik mijn telefon merk(Ericsson A2618s) weer maken.ik heb hem namelijk verkeerd ge-unlocked,nu heb ik een groen lampje dat brand en verder geburt er niks,alleen als ik de accu verwijdered dan gaat het uit.<BR>Dus wie wil mij a.u.b helpen. <BR>bedenkt,
Moderator Matchless Geplaatst: 24 oktober 2001 Moderator Geplaatst: 24 oktober 2001 dan moet je de software versie weten wat erop heeft gestaan, een eeprom flasher kopen en dan op het net de juiste software vinden..<BR>voor jouw toestel wordt dat moeilijk...<BR>beter is het op het net zoeken naar een profecioneel bedrijf.(geen N*k** world).<BR>beste is toestel afschrijven..<P>succes.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 Stuur me effe een pm ik heb nog wel wat wat je kan proberen..<P>klaas.
Gast Geplaatst: 18 april 2002 Geplaatst: 18 april 2002 @Bouhout Schrijf een goeie nieuwe eeprom naar het toestel, dan weer unlocken en voila, je ericsson die doet het weer... Groetuh, Jackie Aka Love4u
Aanbevolen berichten