freeguy100 Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Is er iemand die in Nederland een HD ontvanger van Sky UK in gebruik heeft ?? Ben er ook geinterresseerd in maar ben wel benieuwd naar het gebruik van deze ontvanger of het ook inderdaad een goede en makelijke ontvanger is.Kan er 1 kopen via familie in Engeland maar voor ik tot deze koop over ga eerst benieuwd of deze de investering waard is. Alvast bedankt voor de informatie. Vu Duo +Wavefrontier T-90
pietpiet50 Geplaatst: 20 juni 2007 Geplaatst: 20 juni 2007 Heb hem zelf niet, maar wel bij een kennis aangesloten, en een dag meegespeeld. Mijn eerste indrukken zijn positief, alles werkt eenvoudig via makkelijke menus. Als sky goedkoop was, had ik hem ook zeker genomen. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
LAX Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Heb hem in bezit, werkt perfect, simpel in gebruik, neemt ook HD op, kan ook 2 zenders tegelijk opnemen + tegelijk kijken vanaf de harde schijf, ook ruimte voor NVOD (Sky anytime), makkelijk te programeren door alleen de rode R button in te drukken, geen gedoe met tijd en als het programma langer duurt blijft ie gewoon opnemen. opname functie werkt wel alleen i.c.m. abonnement op SKY en als je een Iers Sky abonnement hebt kun je bv. niet de ITV zenders opnemen. Sony 46HX920 FullHD LED TV, Humax iCord HD (320 GB) Visiosat Bisat G4 Quadro
Gast Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Als je hem via de officiële weg aanschaft is hij erg prijzig (900 euro) en abbo op SKY Digital is ook niet echt goedkoop te noemen. Maar het is heel relaxt dat dit apparaat al kan opnemen in HD (dual tuner) en NVOD op de sat wordt gebruikt. In NL hebben vooral de kabelaars dit in handen, maar ze lopen in vergelijking met SKY erg achter.
delto95 Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Heb er ook zo eentje maar ik vind de beeldkwaliteit maar matig in vergelijking met de homecast of humax HD ontvangers. Ik kijk dan ook op een JVC full-hd projector met 1080p. De klank had ook wel wat beter gekunt, maar de box is in ieder geval qua functionaliteit heel goed. Goede en gebruiksvriendelijke menu's. Opname mogelijk in HD en HDMI aansluiting. Minpuntje is dat de HDMI uitgang geen Dolby Digitaal doorgeeft, dus je moet nog de optische uitgang gebruiken daarvoor.
LAX Geplaatst: 22 juni 2007 Geplaatst: 22 juni 2007 Citaat: Als je hem via de officiële weg aanschaft is hij erg prijzig (900 euro) is helemaal geen 900 euro, heb hem via Sky zelf gekocht voor omgerekend 450 euro Sony 46HX920 FullHD LED TV, Humax iCord HD (320 GB) Visiosat Bisat G4 Quadro
Gast Geplaatst: 22 juni 2007 Geplaatst: 22 juni 2007 Citaat: Citaat: Als je hem via de officiële weg aanschaft is hij erg prijzig (900 euro) is helemaal geen 900 euro, heb hem via Sky zelf gekocht voor omgerekend 450 euro Dat kan toch niet, hem als buitenlander kopen bij Sky zelf? Of heeft familie dat voor jou geregeld die in Engeland wonen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen