Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu heb ik een inverto 7000 cd goedgekeurd, hieraan heb ik de astra met een twin lnb, een lnb loopt direct naar de ontvanger (tuner2) de andere loopt naar een triax switch waar ook de turksat op staat. Nu ondervind ik het volgende probleem. Als ik een nederlndse zender opneem kan ik niet naar de Turksat kijken. Als de ontvanger niet opneemt en ik kijk naar een CD zender en ik wil schakelen naar de turksat, dan krijg ik een klein tekentje boven in beeld met hierop een schotel afgebeeld en een rode streep erdoor. Als ik naar het menu ga en via instellingen handmatig tuner 1 op de turksat instel geeft hij wel de zenders goed door, als ik dan weer terug zap naar een CD zender gaat dit zonder problemen.

Kan iemand mij helpen???

Geplaatst:

Check even of je bij tuner 2 toevallig niet ook hebt aangegeven dat die Turksat kan ontvangen...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Geplaatst:

Bedankt voor jullie reacties, het lag echter aan de instellingen ik had niet de juist switch ingegeven. Alles speelt nu naar behoren.

Dus topic kan gesloten worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen