Spiderman1974 Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Hallo mensen, Ik vraag mij af hoe DreamDVB voor dagelijks gebruik is? Hiermee bedoel ik het volgende: 1 Kun je hem bedienen via bijv. een mce afstandbediening? 2 Heeft hij OSD? 3 Kun je er lekker mee zappen zonder dat constand de boel vast hangt? Alvast bedankt, Greetz, Spiderman DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Albert_H Geplaatst: 21 juni 2007 Geplaatst: 21 juni 2007 Zo'n jaar of twee geleden vond ik DVBdream beter dan ProgDVB, maar het laatste jaar krijg ik DVBdream niet stabiel aan de praat. Het systeem loopt regelmatig vast met 100% CPU belasting en als hij niet vastgelopen is krijg ik bij het uitschakelen van het programma een hele serie foutmeldingen. De laatste versies hebben een eigen foutscherm met de wereld aan data voor de programmeur en dat pop bij mij ook regelmatig op. ProgDVB daarentegen draait zonder problemen in mijn systeem en ook met MyTheatre heb ik geen problemen behalve dan dat het mij veel te traag zapt. Nu kan ik mij niet voorstellen dat dit een algemeen probleem is want dan zou er met DVBdream niet te werken zijn en ik lees er regelmatig goede berichten over. Het zal dus ongetwijfelt ergens in mijn systeem zitten. Hopelijk komen er dus nog positievere reacties. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 22 juni 2007 Geplaatst: 22 juni 2007 DVBDream kan je met de juiste plugin wel met de afstandsbediening bedienen. Tevens beschikt hij standaard ook over OSD, alleen het doorzappen gaat niet al te snel, zeker niet als V-Plug of S2-emu ook actief is. Ik gebruik het dan ook niet in combinatie met MCE, maar gewoon met XP Pro.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen