Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik werk vanaf nu met Windows Vista Ultimate,

ik heb al veel gezocht naar de gepaste drivers, maar ik vind niet echt de geschikte.

Mijn laptop is een acer 5672WLMI.

Het betreft de drivers:

Acer Orbicam (geen Logitech) de camera is ingebouwd in het scherm bovenaan de laptop

Launch Manager

ATI

Bluetooth driver

Waar ergens kan ik deze downloaden op internet?

Alvast bedankt xyxthumbs.gif

wink.gif Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

@ Lamko

Bedankt voor de link, maar helaas kan ik de drivers niet downloaden?

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5670.html

Heeft er misschien iemand een ander idee voor een goed werkende driver zijn Acer Orbicam Bison.

Bedankt xyxthumbs.gif

wink.gif Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

@Tim 1983

Het is ftp maar gewoon rechts klikken en kiezen voor kopieren naar lukt altijd, of beter nog naar map kopieren. xyxthumbs.gif

Geplaatst:

Hallo allemaal

Ik heb al enkele drivers zelf kunnen downloaden voor de Acer Aspire 5672 nl.

Bluetooth, Synaptics aanwijsapparaat.

Ik ben nog op zoek naar een driver (Windows Vista) voor de Bison Orbicam die is ingebouwd in het scherm bovenaan de laptop.

Ik heb er al wel 10 geïnstalleerd maar er gebeurd niets na het opnieuw starten, ook moet ik in het systeemvak een melding krijgen dat de software goed is geïnstalleerd, ook die melding krijg ik niet.

Misschien dat een kenner/gebruiker van Acer laptops de werkende driver voor de acer orbicam op zijn hardeschijf heeft staan en dit hier in bijlage kan posten.

Mijn dank zal heel groot zijn. xyxthumbs.gif

wink.gif Timm1983

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen