Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Hallo,<p>Is er iemand die weet waar je los de verloopkabeltjes kunt kopen voor een dejan flash kabel? (ps2 naar 3210)<p>Groetjes Olaf
Gast Geplaatst: 7 november 2001 Geplaatst: 7 november 2001 Waarom zou hij via jouw homepage kijken <p>Zijn vraag was immers waar kan ik een los dejan kabeltje voor de 3210 kopen<p>En daar is op jouw site niks over te vinden dus is het alleen een promotie van je eigen website om bezoekers te trekken en verder niks.
Gast Geplaatst: 7 november 2001 Geplaatst: 7 november 2001 geef die link dan duidelijk aan want ik zie nog steeds niks behalve de plaatjes van pinouts en dergelijke maar daar is het niet om te doen want hij wil kopen en niet zelf maken dus als je iemand wilt helpen wijs hem of haar dan duidelijk de weg en ga dan niet een kant op staan wapperen zo van dat is daar ergens want daar is niemand mee geholpen
Gast Geplaatst: 7 november 2001 Geplaatst: 7 november 2001 Je doet er toch verstandiger aan om alles eerst eens goed te lezen, ik schrijf niet op mijn homepage maar via mijn homepage, dus klik eens een link aan of/zo. Ik heb trouwens geen idee wat je met al dat geklets wil, ik tracht alleen diegene een weg te wijzen om aan de gevraagde spulletje's te komen. En dat slappe geouwehoer over mijn homepage te promoten slaat helemaal nergens op want ik heb er totaal geen baat bij als iemand hem bezoekt, het kan alleen voor de bezoeker nuttig zijn.<p>Mabaji20
Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 nogmaals geef dan duidelijk aan welke link via de bovenste drie in ieder geval niet en de onderste drie ook niet dus wat ik wil bereiken is dat die link duidelijk wordt en dus die persoon zijn spullen vindt that's all het maakt mij niet uit ik heb er geen belang bij maar als er meerdere mensen zijn die het niet kunnen vinden dan klopt het gewoon niet.<p>als je dit alles persoonlijk opvat dan is dat jou probleem.<p>Als 1 van de mod's er ff een slot op gooit want ik ben bang dat dit onnodig lang door gaat.
Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 Helaas ben je de enige die reageerd dus ook waarschijnlijk de enige die niets kan vinden, zelfs degene die naar de verloopje's gevraagd heeft reageerd niet eens dus waar maken we ons druk over. Hierbij stop ik met dit onderwerp daar het geen vruchten afwerpt, misschien komen we nog wel eens overeen m.b.t een ander onderwerp.<p>Groetje's Mabaji20
Gast Geplaatst: 10 november 2001 Geplaatst: 10 november 2001 @Mabaji20,<p>ik vind dat je niet erg behulpzaam bent!!!!!!!!<p>een beetje arrogant zelfs!!<p>daar houd ik niet van!!!!!<p>topic closed.
Aanbevolen berichten