Gast Geplaatst: 11 november 2001 Geplaatst: 11 november 2001 Beste Zeeman en 666software, ondanks dat de topic over GSM-verloopje's is afgesloten wil ik toch nog even reageren, het is absoluut niet mijn bedoeling om onwillig of zo als Zeeman aangeeft arrogant te zijn maar, ik heb me alleen aan de spelregels van het board gehouden ik mag geen verwijzing geven naar een commerciele-site dus op de vraag van waar verloopje's te kopen heb ik alleen maar opgegeven (via mijn homepage) als je dan direct een reactie krijg van (niets te vinden je probeerd alleen maar bezoekers naar je page te krijgen)dan vind ik dat ik daar zeker op mag reageren. Als ik had aangegeven je moet die of die link aanklikken dan had ik waarschijnlijk een bericht gekregen van (niet naar een commerciele site verwijzen)ik ben al vele jaren actief op diversen boards en weet de spelregels van die boards, op dit board ben ik nieuw en ik zal ook hier de spelregels moeten leren en hanteren. Nogmaals het niet mijn bedoeling om iemand ergens naar toe te verwijzen en te denken van "zoek het verder maar uit!" maar als ik diversen onderwerpen op dit board lees en iemand ergens om vraag of wat dan ook, dan is heel vaak de reactie van leden "zoek eers eens zelf!!" dus als ik dan aangeef van "kijk via mijn homepage!!" dan hoop ik dat diegene diversen links aanklikt om er achter te komen waar hi datgene waar hij om vraag kan vinden. En als ik dan als eerste reactie krijg " Waarom via jouw hompage, en daar is op jouw site niks over te vinden dus is het alleen een promotie van je eigen website om bezoekers te trekken en verder niks." dan vind ik dat ik daar op mag reageren.<p>Hopende voldoende uitleg te hebben gedaan.<p>Mabaji20
Gast Geplaatst: 11 november 2001 Geplaatst: 11 november 2001 als je aangeeft welke link het is dan is er niks aan de hand als je vanuit deze posting maar niet rechtstreeks linkt naar een commerciele-site en ik heb echt wel diverse links op je site aangeklikt ik ben echt niet achterlijk en ja die uitspraak van eerst kijken dan vragen is mijn meest gedane hier dus dit is mij ook niet onbekent maar het enige wat ik via die links vind zijn schema's en toplisten van gsm page's en een shop waar software enz. te verkrijgen is en complete dejan sets maar niet zoals gevraagd 1 enkele kabel uit zo'n set en de stelling dat ik als enige reageerde klopt ook niet alhoewel ik de enige zichtbare was maar ik wel diverse pm's gehad heb of ik de juiste link al had want ze konden hem ook niet vinden dus als je echt behulpzaam was geweest dan had je me een pm gestuurdt(had ik ook kunnen doen maar ik heb ze niet nodig ik maak ze zelf wel) en die uitlaating van dat bezoekers trekken moet je niet persoonlijk op nemen maar was bedoeld om de juiste link los te trekken
Gast Geplaatst: 12 november 2001 Geplaatst: 12 november 2001 Ok<p>wat mij betreft is alles nu wel gezegd en bedankt voor je posting. Getuigt niet van arrogantie maar van discussie/uitleg.<p>Ben wat dit betreft tevreden. Als jij dat niet bent dan PMen graag.<p>succes,<p>Zeeman.
Aanbevolen berichten