Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De titel zegt genoeg denk ik?

Zojuist de Ronaldd image er ingezet na vele positieve berichten. Ziet er prima uit (al mis ik een paar dingetjes, zoals het kunnen zien welke encryptie er gebruikt wordt in de info-bar). Eerst werkte het niet helemaal omdat ik CCcam 1.7.1. ook nog had geïnstalleerd en dus versie 2.0 (die standaard al erin zit) samen met 1.7.1. wilde draaien.

Die is nu weg en het werkt goed. Echter, voor premiere en D+ gebruik ik MGCam, maar die blijkt niet in staat om meerdere streams te decoderen? (als ik van premiere opneem, kan ik geen nldse zender tegelijkertijd kijken...)

Vraag: Kan CCcam worden gecombineerd met MGCam? Zoals in Enigma2 je per channel via auto-Camd kan kiezen welke cam je wil...

Verder, 2e vraag - maar wellicht heel wat anders - valt het me op dat alles wel werkt, behalve de twee belgische zenders (één en ketnet/canvas). Is daar iets vreemds mee?

Geplaatst:

Nee Ronaldd kent geen auto-cam, probeer anders eens mgcam samen met newcs dit werkt voor mij prima.

één en ketnet/canvas werken hier verder goed, geen problemen mee.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Geplaatst:

Heb hier 3 opnames tegelijk gemaakt 2 van canaldigitaal en 1 van premiere daarbij kon ook nog gewoon een andere zender zien, dus dit leverde geen problemen op.

Neem aan dat meerdere opnames ook nog gewoon gaan.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen