groeselt Geplaatst: 24 juni 2007 Geplaatst: 24 juni 2007 Hallo, Mijn dbox2 heeft vlgs. mij een probleem met lnb heb rotor en een gewone lnb. Vorige week had ik geen beeld meer, toen heb ik een nieuwe lnb gekocht en had weer beeld. Nu vanmorgen weer hetzelfde met de nieuwe lnb geen beeld en 18% snr. Zou de lnb weer kapot zijn, zoja hoe kan dit of is er een ander probleem?
Unetwork Geplaatst: 24 juni 2007 Geplaatst: 24 juni 2007 ??? image soort dbox2 uitleg hoe het probleem is gekomen kabel gecontroleerd? Plug gecontroleerd Positie wellicht verschoten door wind? (meestal stel ik vaak een paar keer de positie bij omdat dit vaak verloopt Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
groeselt Geplaatst: 25 juni 2007 Auteur Geplaatst: 25 juni 2007 image 4.4 (naam effe kwijt) kabels al 10cm ingekort en gecontroleerd. probleem kwam ineens, vorige week nieuwe lnb erop en deed het weer, sinds eergisteren de nieuwe lnb ook weer niks. hoe kan dit, philips dbox2 ligt het aan de receiver?
Unetwork Geplaatst: 25 juni 2007 Geplaatst: 25 juni 2007 Dat zou kunnen je moet even meten hoeveel spanning erop staat. Ook even kijken of de plug wel goed contact maakt en dat de schotel goed uitgericht staat. Sluit anders eens een andere receiver erop aan. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
groeselt Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Geplaatst: 27 juni 2007 is opgelost, had andere receiver eraan gesloten en beeld, toen gerammeld met kabel en beeld weg, dus stuk kabel vernieuwd en hij deed het weer. denk breuk in de kabel.
Unetwork Geplaatst: 27 juni 2007 Geplaatst: 27 juni 2007 Vandaar dus.... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen