Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn de Arion AF-9400 PV2R 2 multiroom ontvangers zo goed, dat je er weinig klachten over hoort? Of gaat het slecht met de verkoop?

Van mensen die er één hebben had ik graag hun mening gehad aub? Tevreden of toch beter kijken naar een andere ontvanger.

Dreambox 7025+ is VU+DUO geworden, Wave Frontier T90, Best 10X1 switch

Geplaatst:

niet veel reacties

Op een duitse site van Arnion gelezen dat er toch nog wat problemen zijn en de gebruiker al lang aan het wachten zijn op een update van de firmware.

Verder op dit forum lees ik veel problemen met Arnion en eigenlijk alleen voor de 9300 serie wat ondersteuning.

Zal eens over de topfield PVR lezen.

Geplaatst:

Het is Arion en geen Arnion.

De Arion is op dit moment het beste wat je kunt kopen.

De Dual room ontvanger is hier nog niet zo lang op de markt daarom ook geen reakties hier.

De software van de Dual room loopt ook een stukje achter op de rest.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:

Hallo Pros,

Ik ben sinds oktober in het bezit van een pv2r, Ik gebruik hem icm met zowel een irdeto alsook een seca2 kaart voor canaldigitaal.

De grootste problemen zijn dat als zowel tv1 als tv2 aan staan en 1 vd gaat zappen,

op willekeurige tijden slaat de ontvanger vast of herstart, soms ziet hij 1 of beide ci's niet en komt met de melding cam in use by the other room, terwijl ze allebei 1 ci toegewezen hebben.

bij het opnemen komen er audio hick-ups voor wisselen van een halve seconde per film tot na 5 minuten helemaal geen geluid.

het decoderen gaat vaak fout.

Zoals je ziet niet een foutloze ontvanger, misschien zijn veel problemen terug te lijden door de verschillende ci modules, maar ook de software loopt achter,

er was beloofd dat we 3 weken geleden slechts voor de 2de keer nieuwe software zouden krijgen, maar helaas tot op heden.

Met vriendelijke groet, DjKolk

Geplaatst:

Bedankt voor de nuttige informatie. Het idee is dus goed, maar nog wat werk aan blijkbaar.

Ik hou het bij mijn relook 400, is ook niet 100%, maar de netwerkmogelijkheden maken het wel een interessante ontvanger. Blijkbaar zijn er weinig PVR ontvangers met 2 tuners die echt foutloos werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen