Gast Geplaatst: 19 december 2001 Geplaatst: 19 december 2001 LET OP bij het opwaarderen via KPN met eurocard/mastercard, vaak krijg je te horen "er is een storing, je beltegoed wordt niet opgewaardeerd en het bedrag wordt niet van je creditcard afgeschreven probeer het later opnieuw"<p>Na 4 x geprobeerd op te waarderen voor 50,-- en hetzelfde verhaal "STORING" heb ik de dag erna ineens 200,-- opgewaardeerd rare gang van zaken bij KPN MOBILE PRE-PAID<p>KPN TELECOM JE REINSTE BROODROOF
Gast Geplaatst: 21 december 2001 Geplaatst: 21 december 2001 ze moeten toch op de een of andere manier uit de schulden kunnen komen......
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 Niet alleen KPN heeft hier last van, ook Libertel opwaarderen met VISA geeft dit probleem, je moet na die foutmelding niets doen dan afwachten dan komt je nieuwe beltegoed vanzelf goed. Ik had hetzelfde, Libertel gebeld en binnen 1 dag beltegoed weer terug en geld op de rekening. Het is een fout in de software.
Aanbevolen berichten